ProStreet infócsomag

Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
Miután rility kollégám a tegnapi nap alkalmával képekkel szolgált a Pro Streetről, én ma hírekkel szolgálok nektek.De hogy milyen hírrel?Ha érdekel, menj tovább...
Ma egy külföldi oldal értékelését olvashatjátok:

A Need for Speed Pro Street bemutatója apropójából az EA meghívta a legnevesebb NFS rajongói oldalak főszerkesztőit Kanadába egy rövid ProStreet tesztre. A vancouveri bázison lehetőség nyílt a játék első verziójának kipróbálására.
Az NFSPlanet.com beszámolójának magyar fordítása

Amennyire én látom, az NFS ProStreet eléggé különbözik az eddigi összes Need for Speedtől, semelyik folytatásaként nem fogható fel. A ProStreet teljesen új vezetési élménnyel, játékmódokkal és funkciókkal rendelkezik. Az EA ezzel a résszel szeretne egy új szintre lépni az utcai versenyzésben.

A legfontosabb változás az, hogy a verseny zárt pályákon zajlik. Az EA rengeteg kutatást végzett ezzel kapcsolatban, hogy hol milyen ennek a fajta versenyzésnek a kultúrája, milyen az, amikor az egymásnak eső utcai versenyzőket nem kötik szabályok, nem zavarja a városi forgalom vagy épp a rendőrség. A játékot már majdnem 2 éve fejlesztik és minden téren meghatározó változásokat hoz majd. A főbb újdonságok a törés, a fizika és a füst lesznek. Mind a hármat részletesen kifejtjük később.

Törés
Régebben a rendőrség és a városi forgalom nehezítette meg a versenyzést, most ez a feladat az autók sérülésére marad. A játék gyakorlatilag a sérülésekről szól, figyelned kell, nehogy összetörd az autódat, mivel a javítás drága mulatság és egy ideig nem is tudod használni az autódat.

A sérülések ezúttal túlmutatnak a lökhárítón keletkező karcolásoktól... a ProStreetben totálkárosra is törheted az autódat, ami így természetesen nem éri el a célvonalat. Élőbe figyelhettem a töréseket, és az egész nagyon... érdekes, sokkal realisztikusabb, mint amit eddig valaha is láttam! A lökhárítók és a kerekek simán elrepülnek, az ablakok betörnek, lerepül a motorháztető és attól függően, hogy milyen anyagból készült az adott alkatrész (fém, üveg, műanyag vagy szénszál), attól függ, hogy karcolódik vagy éppen ripityára törik. A törések pedig minden egyes ütközésnél külön-külön vannak kiszámítva, így nem csak egyféleképpen törik a járművünk. A törés pl. attól is függ, hogy milyen gyorsan ütközünk a falba; a sérülés mértékét rengeteg paraméter alapján számolja ki a játék. És ami az egészben a legjobb: a sérülések befolyásolják az autó teljesítményét is! Minél jobban összetöröd, annál lassabb lesz az autód – egy idő után meg a versenyednek is lőttek.

Az autó javítása pedig pénzbe kerül, és lefogadom, hogy szívesebben költenél a kocsid fejlesztésére, mint annak javítására. A verseny továbbra is az utcákon zajlik, szóval attól csak frankóbb lesz az autód, ha van rajta pár karcolás, hiszen látszik rajta, hogy igazi versenyautó. Majd kiderül, hogy az egész hogy valósul meg, de az biztos, hogy komoly fejlődés történt e téren.


Helyszínek
A ProStreet pályái a valóságban is létező helyszíneken kaptak helyet. Az EA komoly kutatásokat végzett a helyszíneket illetően, fényképeket készítettek, hogy minél élethűbb legyen a versenykörnyezet. A versenyzőnk az egész világot körbeutazza majd a versenyekért, az egész Földgolyón szétszórták a pályákat! A versenyeket különböző szervezetek rendezik, éppen ezért mindegyik más hangulatú, stílusú, lebonyolítású lesz. Még a zenei stílusra is odafigyeltek a készítők, a zenék a helyszíntől függnek, de erről később a zenei részben.

Játékmódok
Négy játékmód van lesz a PS-ben: GRIP, Drift, Drag és Speed Challenge. Minden játékmódra lesz egy személyes autónk, amely kifejezetten arra a típusú versenyre lesz kihegyezve. Az EA nem volt hajlandó sokat elárulni a versenymódokról, de az biztos, hogy a GRIP lesz a körverseny mód, meghatározott köröket kell teljesíteni. A Drift ismét módosul, más lesz, mint a Carbonban, köszönhetően az új fizikának. Hogy mindenki jól szórakozhasson, az EA beépített egy „asszisztenst” a driftbe, amely segíti a kanyarodást és a pályán maradást, de ez az asszisztens kikapcsolható! Ha kikapcsoljuk, akkor sokkal keményebb feladat lesz az autóvezetés, és a játék sokkal inkább szimulációra emlékeztet majd – valósághű lesz! A Drag (gyorsulás) is visszatér, de nem tudni, hogy mi változik benne.

A Speed Challenge, az új játékmód egy hosszú pályán lesz megtartva, ahol elérhetjük az autónk teljesítményének határait. Egy egyenes, lejtős úton kell a legnagyobb sebességet elérnünk, szinte kanyarodni se kell. Ha viszont épp igen, akkor jobb, ha nagyon körülményesen tesszük, a nagy sebesség és a fal találkozásából nem sok jó sült még ki...!

Vezetés
Egy Nissan 350Z-t próbálhattam ki az Infineon Raceway-en, és azt kell mondanom (annak ellenére, hogy rengeteget szenvedtem a vezetéssel ezen a pályán), hogy nagyon szórakoztató volt. Az, hogy az „asszisztenssel” vagy nélküle vezetsz, csak tőled függ. Én jobb szeretem, ha valósághűen működnek a dolgok, ezért kikapcsoltam, ekkor viszont elég nehéz kézben tartani az autót, az egész eléggé realisztikus, köszönhetően az új fizikának. Végre nem egy tankot vezetünk érzésre, mint ahogy az a korábbi NFS-ekben volt. Ezúttal te dönthetsz, úgy vezethetsz, ahogy szeretnéd. Ha inkább az arcade játékok felé hajlasz, akkor bekapcsolod az asszisztenst és olyan a vezetés, mint a korábbi NFS-ekben. A ProStreet továbbra is a szimulátor és az arcade között áll, és ennek így is kell lennie.
A módosítások is nagyban hatnak a vezethetőségre, de erről később.

Verdák
Már megszokott, hogy a Need For Speed-ekben lizencelt kocsikkal járkálhatunk, s ezúttal se lesz másképp. Több kocsi lesz most is, mint az előbbi részekben. Sajnos még nem beszélhetünk a kocsilistáról, de körülbelül 26 gyártótól lesznek kocsik. A kocsik közül 8 szuper-kocsi lesz, amiket a végsőkig tuningolhatunk. Ha ezek a kocsik nem felelnek meg elvárásainknak, akkor szabadon választhatunk egy gyengébb verdát és azt feltuningolva állhatunk ki a nagyobbak ellen. Végül minden a vezetésről és a tuningkombinációkról szól, amiket a kocsidba építhetsz. De erről lentebb lesz szó.

Tuningolás
A tuningolás jelentős részét alkotja a Pro Street-nek. Először is említést érdemel a vizuális tuning, amit a Carbonból ismert, sikeres Autosculpt rendszerrel hajthatunk végre. De ezúttal a rendszer jobban ki lesz dolgozva és nagyobb teret kapunk a tuningolásban, ugyanis a kocsi majdnem minden szegletét áttervezhetjük. És a legjobb dolog: a vizuális tuning kihat a teljesítményre is! Tehát mostantól eléggé el kell gondolkozni azon, hogy hogyan szépítjük a kocsit, mert az új fizikai motornak köszönhetően minden egyes változtatás kihat a teljesítményre. Most már nem csak a kinézetről szól a tuning. Ez volt az oka annak, hogy az EA a játékba beépített egy szélcsatorna szimulátort, hogy leteszteljük kocsink aerodinamikáját és ezzel meglessük, hogy minden passzol-e a kocsin. Ez egy eléggé jó lehetőség, amit biztos ki fogunk használni!

A vizuális tuningon kívül lehetőségünk lesz a teljesítménytuningra is. Az Autosculpthoz hasonlóan a teljesítménytuning is kidolgozottabb lett. Hogy bemutassák a dolog kezelhetőségét, az EA különböző fajtájú modifikációkat mutatott be. Az első fajtában az "arcade-stílusú" embereknek kedveznek azzal, hogy tuningcsomagok kijelölésével vértezhetik fel a kocsikat. De ha mélyebbre akarunk nyúlni a motorban, egy kiló lehetőséggel kell számolnunk. Szinte mindent ki lehet cserélni, a motor alkatrészeit, a fékeket, a gumikat... több mint 90 egyedi alkatrésznek van hely és több mint 30 tuningvariáció létezik. Úgy módosíthatod a kocsidat, ahogy az neked megfelel. Sok után gyártott alkatrésszel dolgozhatunk és mindegyik másképpen hat ki a teljesítményre. Lehetőségünk van a kocsi teljesítménypadon való tesztelésére is aminek a végén egy grafikus visszajelzést kapunk, hogy megtudjuk, a nekünk megfelelő kombinációkat alkalmaztuk-e. Amióta nagy hangsúlyt fektetnek a tuningolásra, az EA mindig kitalál valami újdonságot, ami a Pro Street esetében a "blue print" nevű funkció. Ezzel a funkcióval időt spórolhatunk a motortuningolással, ugyanis az elkészített kombinációnkat elmenthetjük, ezzel megakadályozván azt, hogy újra darabonként kelljen beépíteni az alkatrészeket. Szóval ha megvan az ideális kombinációnk, csak aktiválnunk kell a megfelelő blue printet és már be is vannak építve a megfelelő alkatrészek a kocsiba.

Grafika
Mindössze a pre-alfa verzióval játszottam, így nem mondhatok túl sokat a grafikáról, viszont minden bizonnyal nagyon részletes lesz. Minden autó 15-20000 poligonból épül fel, és ennek köszönhetően nagyon jól néz ki. A fények visszatükröződése élethű, és ahogy a trailerben láthattátok: a sérülés-modell is rendkívül kidolgozott. Az autók pedig minden szimulátor-rajongónak valódi csemegét jelentenek.

Nagy új grafikai újdonság a füst! Szinte mindegyik autóverseny-szimulátorban a gumik füstje kezdetleges, sőt, sokszor mindössze 2D-s. Amit az EA-nél láttam az NFS Pro Street-ből, az alapján ez a füst baromi jól néz ki. Kipörgetésnél, vagy kanyarban sodródásnál fontos, hogy minél valósághűbb legyen a gumifüst, és az itt alkalmazott, Shader Model 3.0-val készült füst remek látványt nyújt.

Persze várjunk még arra, hogy régebbi grafikus kártyákon ez mennyire jön át - de az új generációs konzolos gépek nagyon jól jelenítik meg ezeket a grafikai finomságokat. A PC rendszerkövetelmények biztosan nagyobbak lesznek bármelyik újabb szimulátornál (a Carbonnál is), de a pontos adatokról csak később fogunk többet megtudni.

Zene
Mint minden NFS-ben, a hangulatteremtő zene itt is nagyon fontos. Az EA ezúttal Junkie XL-t ültette oda a "keverőpult mellé", és a játék alatt ezek a zenék szólnak. Versenytől függően minden szakaszon más stílust hallgathatunk - hard rocktól a technóig, elektronikustól a punkig. A zenei stílusok a versenyszervezőkhöz kapcsolódnak.
Junkie XL mellett más hírességek számait is hallgathatjuk majd.

Összefoglalva

Meglepődtem, mikor meghallottam, hogy nem lesz korlátlanul bebarangolható a játéktér, nem lesznek közutak, és minden zárt versenypályákon fog játszódni. De az EA hangsúlyozta: az NFS Pro Street semmiben nem fog hasonlítani a NASCAR- vagy F1-szimulátorokra, marad ami volt: utcai stílusú verseny, elvben bárki által vezethető sportkocsikkal. Az agresszív küzdelem megmaradt, és a rengeteg különböző beállítási lehetőséget, valamint a kitűnő törésmodellt látva azt kell mondanom: a kétségeim hamar semmivé foszlottak.

  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!

  Hozzászólások108  
12 3 > >>

gv

2007-07-10 10:09:30 [108]

tök jó h. nincs kanyon futam! annyira utálom h. folyten kiesek! sőt ha a nfs ps-ben lenne kanyon futam és kilehetne esni akkor jó sokáig tragacs kocsival kell menjek

gv

2007-07-06 17:31:36 [107]

kár hogy nem fog menni maximálisan nekem mert a carbon se ment maxin. NAGYON KARAJ LEHET MAJD ANNAK AKINEK MEGY MAXIMÁLIS GRAFIKÁVAL!!!

DariusX

2007-07-04 20:59:15 [106]

honnan szerezted meg a pre-alfa verziót?

K_Oszkar-Elemer

2007-07-03 20:33:48 [105]

Ja,pedig már nagyon várom.

gv

2007-07-03 17:23:33 [104]

kááááááááár hogy csak Novemgerbe aggyák ki

kabel15

2007-07-03 09:30:30 [103]

Szerintem ez az aszisztens ojan lesz mint a rally-ban a segéd.
Mondja majd hogy mijen kanyar és menyivel vegyük be.

viktor115

2007-07-02 23:34:14 [102]

Ez igen szóval a ps-ben a driftet még a húgom is végig tudja majd csinálni a "robotpilótával" BIG LOL vagy inkább XD

K_Oszkar-Elemer

2007-07-02 13:07:58 [101]

Milyen lesz a Speed Challenge???

kabel15

2007-07-01 17:04:24 [100]

Logitech GS 25 kormányt én is néztem aszem 70000ft :D
Bisztos le fog esni majd a kamionrol 5-6 forintért XD

Shael

2007-07-01 13:46:22 [99]

az E3 nem most van nem hiszem hogy júli 10 előtt lesz infócsomag

terbedaniel

2007-07-01 13:26:04 [98]

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMÉLEM HAMAROSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LEV!

2007-07-01 11:12:26 [97]

tudjátok melyik a fasza kormány?
Logitech GS 25

asszem ez a neve. ez már nagyon éáléethűen adja a játékot. másfélszer tudod mind két irányba tekerni a kormányt + a pedál, fék mellett már a kuplung is ot van és külön 6 seb. váltó plusz mindenféle gomb. csorog érte a nyálam de sajnos nAGYon drága.

LEV!

2007-07-01 11:09:57 [96]

akkor most mikor jön az infócsomag 2?

terbedaniel

2007-07-01 10:10:31 [95]

Nekem van kormányom meg pedálom naon jó fajta
nem tescos csak régebbi így a dugója is és nem birom csatlakoztotni (ha nagyon akarnám kéne venni Új hangkártyát)

*GOD*

2007-06-30 23:19:06 [94]

azzal egyetértek hogy kormánnyal, vátóval, pedállal sokkal jobbak az autós játékok de akik vezetni tanulnak pláne jó így hogy törik is meg élethű is de akik csak úgy játtszanak azoknak sztem a billentyűzet is megfelel pl nekem de én elkérem a haveromtól majd a kormányt meg a cuccost csak rá ne jöjjön hogy ehhez kell mer akko tuti hogy nem adja oda :)

terbedaniel

2007-06-30 22:49:38 [93]

De a billentyűzet is jó csak a ps-ben az lessz a baja h tul sokat füstöl a gumi (mivel csak padlóval lehet menni) és elkopik:-(

kabel15

2007-06-30 21:42:13 [92]

Ja a kormányos témára viszatérve azért jobb a kormányos pedálos vezérlés mert a mostani játékokban már elérhető az a funkci hogy pedálon tudod álitani a gázadást tehát pl 10% 20% 30% PADLÓ :D
A bilentyüzetel elentétben ahol van a PADLÓ GÁZ meg a motorfék.

kabel15

2007-06-30 21:33:02 [91]

Ja igen bocs nem most lesz az E3 hanam késöb!
Tudtam hoyg most lesz csak a pontso időbontot nem XD

Shael

2007-06-30 20:58:29 [90]

:Dnincs mit:D:)

terbedaniel

2007-06-30 20:50:07 [89]

Köszi az infót akkor nénvnapomra lehet h megjelenik:-)

Shael

2007-06-30 20:41:12 [88]

az E3 az júli 11-13 vagy 10-13-ig van

terbedaniel

2007-06-30 16:00:20 [87]

K

terbedaniel

2007-06-30 16:00:06 [86]

INFÓÓÓT AKARUN

terbedaniel

2007-06-30 15:58:05 [85]

nemigaz már tök rég óta nem jött új hír

kabel15

2007-06-30 15:49:48 [84]

Enek a gépigénynek én elégé örülnék mert igy biztos hoyg fulon mene a gépsárkányomon.

cartman93

2007-06-30 14:55:29 [83]

MINIMÁLIS RENDSZERKÖVETELMÉNY
Processzor: Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD 2100+
RAM: 256 MB (512 MB, OS Windows Vista)
Videókártya: 128 MB, DirectX 9.0c
Szabad hely: 4 GB
Meghajtó: DVD
Internetkapcsolat: 512 kb/s
Operációs Rendszer: Microsoft Windows XP (32 bit), Windows Vista


AJÁNLOTT RENDSZERKÖVETELMÉNY
Processzor: Intel Pentium 4 3.0 Ghz / AMD 2500 Mhz
RAM: 512 MB (1 GB, OS Windows Vista)
Videókártya: 256 MB, DirectX 9.0c
Szabad hely: 4 GB
Meghajtó: DVD
Internetkapcsolat: 512 kb/s
Operációs Rendszer: Microsoft Windows XP (32 bit), Windows Vista

ezt írták az eggyik oldalon ez lesz a gépigény (egyik nfsnek se volt nagy gépigény!!)

kabel15

2007-06-30 13:59:00 [82]

Helló!

Jó lenne az INFO!!!!
DE ha jól tudom most zajlik az E3 találkozó és hétfőre biztos lesznek uj infok a GTA4 és az NFS PS röl.

LEV!

2007-06-30 12:22:00 [81]

IINFÓÓÓÓÓÓÓT AKARUNK!!!!

kabel15

2007-06-30 09:25:18 [80]

JÓ reggelt!!!

6600gt nem tom hogy fog meni az egy nagyon jó kártya volt de most hogy DX10 lesz nem hiszem hogy nagyon teljesiteni fog.
De elfog rajta futni max nem teszel rá élsmitást stb.

LEV!

2007-06-29 23:48:47 [79]

nekem egy kormányt kéne beszereznem.elvileg könnyen fog menni
mivel fater is szereti a gémet. a carbont most akaszotta ki tizenkettedjére xD
nagyon tud már. ő is hiányolja a kormányt. :D

Adams1005

2007-06-29 22:11:21 [78]

Na vajon hogy megy a 6600 gt-n?

Adams1005

2007-06-29 22:09:15 [77]

Mikor lesz újabb híretek?

kabel15

2007-06-29 17:48:57 [76]

Igen ez igy van!
A koborlás tényleg nagyon hiányozni fog :(
De engem talán kárpotol a törés.
Igazábol a hoszu utszakasz érdekelne ahol kilehetne huzatni a jocsit nem ojan mint az autópája hanem mint a sivatagon keresztül vezető ut lene még jó.

Wabaky

2007-06-29 17:42:23 [75]

Háááááááát...ennyit az arcade élményről a MOCSOK szimulátor rajongok ezt is elvették tőlünk hát gratula,meg mi az hogy nincs szabad koborlás? hát az ug2 ota ez a lelke az nfs-nek annál hangulatosabb nincs mikor szabadon koborolsz és meglát egy rendőr,szerintem ez bukta lessz mit se számit a grafika,a hang meg a fizika ha szar a játék élmény...

kabel15

2007-06-29 17:07:25 [74]

De mikor jön már el az az idő amikor az nfs-ekben kabriokal lehet száguldozni és belső tuning hangfalak stb neon!!!!!!!!!!!!!!
Ere várok már egy jó ideje!!!!!!!!!

LEV!

2007-06-29 15:56:08 [73]

remélem az infó csomagban benne lesz hogy mikor jön ki a demo!!!

kabel15

2007-06-29 15:09:44 [72]

elvileg ma jöne!!!!

Kozy.Boy

2007-06-29 14:33:59 [71]

Holnap jön új infócsomag???

kabel15

2007-06-29 12:15:48 [70]

Ha teheted várj jövő nyárig amikor kijönek az izmosab dx10 kártyák nvidia 9xxx

LEV!

2007-06-29 11:02:27 [69]

jó reggelt ;)

Nekem sincs semmi bajom a 7600 GT-vel, sőt szerintem egy Qrvajó kártya.csak hát jővőre minden játék DX10 re is ki jön.Na majd meglássuk, ha nem lesz nagy a külömbség akkor nem veszek új vid kártyát.

kabel15

2007-06-29 09:33:45 [68]

Kicsit furcsán irtam le még korán van.
a 7600gt verte a 8600gt a dx9 játékokban.

kabel15

2007-06-29 09:29:33 [67]

helló!

Én nem irom le nekem is 7600gt van és tökéletesen megfelel a mostani játékokhoz. föleg hogy a 8600gt verte a dx9 játékokban:D

joogabi

2007-06-29 09:12:06 [66]

Hurrrrrrrrááááááááá!!!!!!!!:D

Pedrinhito

2007-06-28 23:20:28 [65]

holnap PS infócsomag 2

razz999

2007-06-28 23:01:32 [64]

a törés szerintem remek dolog lesz.jo lenne ha nem ugy lenne hogy neki mész a falnak és restart ha nem fizesd meg ahogy a valoságban kellene.

razz999

2007-06-28 23:00:01 [63]

8800gts pár ho mulva télleg jo vétel de gép is kell majd hozzá.7600gt még ne irjátok le jo az még.colin nekem mediumon akadás nélkül megy tdu meg high on.

kabel15

2007-06-28 21:36:11 [62]

erik5

Igazad van szerintem si jó lene ha lehetne szabadon koborolni.
De az EA igy döntöt ezel nem lehet mit teni.
Én igazábol az U2 neonos agyon tuningolos változat tetszik.
De persze ezel is elszek egy pár napig amig kiviszem.

kabel15

2007-06-28 21:32:26 [61]

Szoval mivel mikor kiadták a 7600gt még nem csináltak DX10 et.
Ezért nem tudja kezelni a dx10 efekteket.
Ugyan ugy fog meni dx9 és dx10 el.
csak DX10 el szeb lene valamijen szinten.
Most olvastam hogy a 8600gt (dx10) es semivel sem gyorsab mint egy 7600gt.

ajánlani minden képen egy 8800gts ajánlanék.(de fontos hogy még várj vele mert még csöken az ára 2-3 hónap mulva lene érdemes megveni. az ára 73000ft (ez még csökeni fog szerintem 55000ft körül már kapható lesz)

erik5

2007-06-28 21:23:51 [60]

nekem nem teszik annyira ez a zárt pályás játék világ....a szabad kóborlás jo volt még az u2-ben, mert ott nem lehetet oda "repülni" a versenyhez. szerintem ez az auto megismerésére volt jó.A törésről annyit, hogy nem biztos ez olyan jó dolog.Az EA az nfs -ben ilyet először csinál és nem tudom milyen grafikai ad hozzá...
a játékélmény biztos jo lesz , mert a Carbonban eltolták 1kicsit...
várom az első gameplay videókat!!(még lesz 1-2 hónap addig)

joogabi

2007-06-28 21:18:33 [59]

ááááá most ugrottbe lehet azért lett rövid a Carbon mert a PS-et már felylesztették legalábbis a cikkből kiderül és úgy gondolhatták hogy csinálnak egy kissebb rövidebb NFS-t több idő legyen a PS-re.

12 3 > >>