willy35 » 2013-02-06 15:24:34
@teso
Minden videódat megnéztem: beszereztem a Cinema 4D-t, bár lehet ez a program nem kell..
Szeretnék csinálni egy Alfa Romeo 155 D.T.M-et..
Milyen programokat ajánlasz?? Esetleg 3ds max 13, Zmodeler 2.1, vagy 2.4, illetve a legújabb Photoshop..(?)
Tudom ezek kellenek,de én nem tudom használni őket..Kérlek írj!!!!!
Üdvözlettel: willy35.
Minden videódat megnéztem: beszereztem a Cinema 4D-t, bár lehet ez a program nem kell..
Szeretnék csinálni egy Alfa Romeo 155 D.T.M-et..
Milyen programokat ajánlasz?? Esetleg 3ds max 13, Zmodeler 2.1, vagy 2.4, illetve a legújabb Photoshop..(?)
Tudom ezek kellenek,de én nem tudom használni őket..Kérlek írj!!!!!
Üdvözlettel: willy35.
BmxBiker » 2012-05-24 20:48:32
Sziasztok!Azért irok ide,mert a segitség topicba valamért nem engedi h hsz. t irjak.Naszoval leszedtem a magyaritást felraktam és ment is minden mig lenem szedtem és nem csináltam egy profilt a control panel-lel.Akkor annyi volt a magyaritasnak.Azota azt a profilt már letöröltem és a gamet is ujraraktam meg mindent magyaritast is de mégsem megy.Valaki tudja mi lehet a gond?Thx előre.
A játék olyan mint a pia:csak leülsz mellé és szarsz a világra.
Car Rider » 2012-02-05 20:00:45
Nem semmi... Jó neked hogy tudod kezelni ezeket a progikat,nekem elég a PS...
teso » 2012-01-25 11:38:44
Hsz.: 291
Hali
Csináltam egy pár Zmodeler-es,és NFSMW-Modtools-os videót.
Szemléltetés képen, ajánlom figyelmetekbe.
Metacafe-s csatornám: >>>>>> Metacafe Tesonfs Channel<<<<<<
Csináltam egy pár Zmodeler-es,és NFSMW-Modtools-os videót.
Szemléltetés képen, ajánlom figyelmetekbe.
Metacafe-s csatornám: >>>>>> Metacafe Tesonfs Channel<<<<<<
Car Rider » 2011-08-22 10:23:11
Hát én is megpróbálkoznék ezekkel a modellezésekkel, ez a Zmodeler ingyenes (??), és ha igen dobnátok egy letöltési linket...Köszi előre is...
asdf2 » 2011-04-20 19:33:40
Sajnos nemigen, de most itt a tavaszi szünet, majd utána nézek, amúgy NFS Cars fórumon tudtommal ott van egy.
GTA SA grafikai javítás - by én
Köztudott, hogy végtelen számú világ létezik, egyszerűen azért, mert végtelen tér áll rendelkezésre. Mindazonáltal nem mindegyiken van élet, ezért a lakott világok száma véges. Bármely véges szám osztva a végtelennel, jó közelítéssel nullát ad eredményül, így az Univerzum átlagos népsűrűsége nullának mondható. Ebből következik, hogy az Univerzum népessége, maga is zéró, vagyis azok a személyek, akikkel időnként összefutunk, csupán a zabolátlan fantázia termékei.
Kisproszty » 2011-04-19 17:24:37
Tudnál nekem leírást adni az NFS MW Mod tools-hoz? Nagyon fontos lenne. Nem találok se videót sem leírást hozzá. Sajnos próbálkoztam vele de nem nagyon jutottam eredményre.
Tudnálé nekem segíteni?
Tudnálé nekem segíteni?
asdf2 » 2011-04-14 13:28:13
Nem tudom pontosan, másfél éve még foglalkoztam vele, de most már nem olyan biztos... De elvileg lehet a teljesítményen változtatni, még én is csináltam, a textúráját nem kell átcseréld, ezért van a Mod loader, mert betölti a kocsid módod a másik helyére.
GTA SA grafikai javítás - by én
Köztudott, hogy végtelen számú világ létezik, egyszerűen azért, mert végtelen tér áll rendelkezésre. Mindazonáltal nem mindegyiken van élet, ezért a lakott világok száma véges. Bármely véges szám osztva a végtelennel, jó közelítéssel nullát ad eredményül, így az Univerzum átlagos népsűrűsége nullának mondható. Ebből következik, hogy az Univerzum népessége, maga is zéró, vagyis azok a személyek, akikkel időnként összefutunk, csupán a zabolátlan fantázia termékei.
Kisproszty » 2011-04-14 10:23:48
Az NFS MW Mod tools segítségével az autóm teljesítményadatait is szerkezteni tudom? Nem kell egy másik kocsi textúráját megváltoztatni ahoz hogy a sajátomat tegyem a helyére?
asdf2 » 2011-04-13 20:05:17
NFS MW Mod tools
Ehhez van leírás, és letöltesz egy packot, ha megérted be tudod dobni.
GTA SA grafikai javítás - by én
Köztudott, hogy végtelen számú világ létezik, egyszerűen azért, mert végtelen tér áll rendelkezésre. Mindazonáltal nem mindegyiken van élet, ezért a lakott világok száma véges. Bármely véges szám osztva a végtelennel, jó közelítéssel nullát ad eredményül, így az Univerzum átlagos népsűrűsége nullának mondható. Ebből következik, hogy az Univerzum népessége, maga is zéró, vagyis azok a személyek, akikkel időnként összefutunk, csupán a zabolátlan fantázia termékei.
Ehhez van leírás, és letöltesz egy packot, ha megérted be tudod dobni.
Kisproszty » 2011-04-13 16:46:19
Segítséget szeretnék kérni, hogy az elkészített modellemet (chevrolett camaro 1968) hogyan tegyem bele a játékba. A Zmodelerel készített textúra fájl már kész.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Segítségeteket előre is köszönöm!